söndag 19 februari 2017

Sista dagen före jobb period

Startade dagen med lite fix vid datorn.
Kommer ägna mycke tid här den här månaden som kommer - har lagt en massa på hög.
Mycke foton som har vuxit mig över huvudet - måste få någon ordning i högarna 
Men tog en Paus
Och 
Tränade NW
Försöker få dom att visa att dom hittat doften genom att dofta - lyfta på huvudet och titta på mig .
ja det går så där 
Sakta men säkert 
Jodå - Tilda hon kan - herregud bara man får lite godis så knepar hon nog ut det mesta .
Duttar på doften - och då spelar det ingen roll om det är typ en smeller eller en behållare eller ett rums sök - hon duttar och tittar på mig 
:) :) 
Pennie 
Är ju en gåta ;) men så härligt att se henne verkligen vilja in i rummet och söka hon med eller vad nu matte hittar på - hoppar på bakbenen av glädje så kul är det 
Det gör mig riktigt glad
Men ?
Sen kan hon ibland - dutta doft - titta - godis
Men ibland inte alls ?
Hm ?
Men vi ska nog klura ut detta också
Znö 
Ja hon är fortfarnade för ivrig vid grinden - så man får krångla en del med henne där 
Men sen när hon väl är inne i rummet så är hon suverän 
Hon duttar doft - tittar på mig - får godis vid doften
Så duktig , hon har fattat
Hittar det direkt
Det gör dom andra också
Men Pennie kan liksom bara gå förbi den - så där jaha här är den där doften och sen slentrar hon vidare - så nu blir det direkt vid doften massa godis 
Får se om jag får det att bli bättre
Men !
Så kul att se att det går framåt :) :)
Kom på sist jag gjorde att jag tränat alldelens för lite på höjd- för dom lyfter inte på huvudet
Så nu varvar jag 
*

Tog en paus från allt och drog till Hötjärn
Massa Pennie & Znö bus




Pennie spårar häst tror jag ;)


Fröknarna galningar


Tilda 
Gav sig in i leken en sväng
Inte ofta det hände rnu för tiden 


Nu drar jag !











***
Nu blir det vila inför nattjobbet

Inga kommentarer: