fredag 7 juli 2017

All möjlig läsning på nätet

Ja just nu läser jag om vad som kan orsaka tex uppblåst mage, kommer till gluten problem, som kan påverka sköldkörteln negativt, gluten alltså, och jag har ju bla problem med sköldkörteln, men :-) känns nu under längre tid som den är ganska lugn 😌, tar homeopat droppar 💦 som jag fått ;-) kanske hjälper 😁väntar på sista provtagningen.

Igår var det en Nora dag 😄 med syster och dotter med små flickor 👭, verkligen en stor Loppis, vackert väder!  Nästan för vackert 😲☀😜
Så vackert i Nora, vilket ställe, komma hem till Berget sen ger ingen super glädje för utseendet precis 😥
Såg inte så mycket av Loppisen 😁mycket pyssel med två små flickor 👭 å varmt åt dom, men inte klagar jag för det ♥😊nix var en mysig dag, med dom små, älskar Lines kommentarer 😄Igår sa hon mormor 👵 du är nästan större än ett litet träd 🌲 😁
De ni, det är jag haha

Provade Falafel rulle första gången, helt ok 👌 men super torrt ❓insåg när den nästan var uppäten att nog tusan måste dom glömt såsen 😮😕 hm
Sen åt jag sorbet, tror jag det heter, istället för goood Nora glass 🍦, ihop med kladdkaka, för smulpajen var slut, men det där sorbet var verkligen super sött 😲 den kunde jag inte äta 🍴 den älskade Line, blir knepig i magen av glass 🍦 hm man är som ett gammalt ras hela jag hihi snodde några skedar glass 😇 men blir gasig...... Är lite förtjust i polkargris smaken 😁
Tog lite kamera 🎥 kort 🎴 kommer när jag hamnar vid datorn.
Härlig dag ♥
Idag blir det trädgårddag 😁

Igår tog jag Pennie på morgonen själv i skogen, lite orolig 😟 över att hon ska leta katt 😻 i alla buskar,så bättre hålla rätt på en i taget,  men njä det är jag som letar katt 😻 nu :-( suck, Pennie var som vanligt, men jag hoppade högt när nån fågel 🐦 flög upp, eller när alla duvor på gården bestämde sig för att lyfta samtidigt, suck, dom där fladdriga nerverna mina, men tyvärr jag vet, inte bra, gör ju inte saken bättre 😌😕😊 men bättre ha en i taget nu....  Znö fick gå ner på byn med säkra Tilda som lärare ♥Tilda riktigt pigg just nu 😁
Nu skulle hon springa 🏃 som veteran 😁
På kvällen gick vi alla tillsammans :-) Pennie gillar att gå med husse hon, han är mycket lugnare och balanserad :-D 😍
Än skvittiga matte B-)

70 talaren 🚃 lagad :-) nu finns det en antenn 📡, för er som inte läst det, så lyckades besiktnings mannen inte få upp porten som han skulle och körde ut 70 talaren 🚃 så antennen bröts hm, men nu är den lagad på bilprovningens kostnad, och xc 70, mycke 70 här :-D är också lagad, ⛽ bränsle pump och nått med lyset, <3 fixat
Så får se om det blir nån mer tur 🍀
Mycke fix här hemma också hm

Inga kommentarer: