måndag 17 juli 2017

Att bli super trött

Efter lite fix här hemma, kom en sån där mycket stor trötthet över mig, vet inte ens om jag kan kalla det för trötthet , blir verkligen helt orkeslös, måste bara vila...
Så det blev några timmar i soffan
Känns jobbigt hela grejen, inte känns det bra att ligga och sova bort en massa timmar som jag kan göra en massa annat med, inte för att någon har sagt det, men en aningen tråkig 💤 är man ju också hm

Min semester har varit så bra, att kunna vila när man behöver, och tagit det super lugnt med 70 talaren <3

Men ❓nu är det jobb och fasta tider igen,vilket inte gynnar mitt liv...
Så ja kanske jag verkar tråkig ibland.. Men det är bara ett måste för mig 😄

Lite virkade rutor :-)
Som är meningen ska bli en dop present till mitt lilla barnbarn Majken <3

Inga kommentarer: