måndag 10 juli 2017

Gårdagen

Morgonen med alla di promenaderna, jag letar katter med Pennie suck :-/, så valde helt enkelt en annan väg än genom buskar och snår eftersom det är där jag inte ser katterna före Pennie, inte bra, men ordnar säkert till sig, händer säkert nått annat jag får bekymra mig över :-) brukar vara så   .  :-)
Helgen fullt upp med husfix, vid dotter med familj 👪, inför foto 📷 grafering idag av huset som ska säljas, men 😁nu är det så fint så nu kan dom bo kvar ett tag till 😌
Tänk vad bra det funkar när man hjälps åt, släkt från bägge sidor kavlar upp ärmarna tillsammans 😁♥

Sen hem och packa 70 talaren 🚃, tänkte ta ett par nätter så här sista veckan innan jobb igen, samla lite energi ⚡ inför ett år igen, men jag ska inte klaga, jag har lagt schema så jag är lite ledig här och då 😄
Blir mot västkusten denna gång, får se vad vi hamnar.....

Inga kommentarer: