mÄndag 17 juli 2017

HundtrĂ€ning Katt đŸ˜»

Idag när jag kom runt husknuten, satt där en katt, fick syn på den samtidigt jag och Pennie 😮
Snabbt sa jag, Å!  Vad du är duktig och såg, katten, högt och stimmigt glad 😊 lät jag...
Pennie tittade på mig, hm nu vet jag inte vad som hänt den där människan, men satt sig ner, och tittade på mig, och jag tjoade på lite till och gav godis 🍬
Katten glömdes faktiskt bort 😁

Znö tog jag ner på byn, använder samma metod som Pennie och hundar, skvallra men tjoar inte, än 😄, utan ger godis 🍬 och tar det på av stånd, hon är tom rädd för gruvgubben den stora i trä, stod där och kasta godis 🍬 bredvid den, hon åt godiset....
Får träna samma vända ett tag framöver få se hur det går..

Kom, på att en del har dom ju lärt sig också, Pennie har så gott som slutat dra i kopplet 😀 inte vid mycket ivriga situation er men annars går hon bra i kopplet 😁

Så framsteg ska också kommas ihåg :-)

Inga kommentarer: