onsdag 12 juli 2017

I väntan på regnet ska ge sig i Bullerebygden

Regnet öser ner 💦☔
Väntar ut det så vi kan ta en liten kvälls promenad, med dom fyrbenta.
Husse har ordnat fint i xc med fönstret nere, med paraplyet som skydd vid fönstret....
Men, verkar bli en blöt vända ändå 😕
Ger sig inte hm

På min sida av bilen 😄 är det en riktig Bag lady som huserar 😁
Där vill inte min man sitta, tur 🍀 för mig som helst vill slippa köra 🚘 😁
Har en masa måste grejer med mig, kameran, 📝 anteckningsblock, måste skriva ner sånt jag kommer på direkt :-), nått att tugga på, nått att dricka, mobilen så jag kan ta reda på en massa osv osv
Så jag sittet nöjd 😊 där jag sitter

Vi tog en tur med xc ner efter kusten, 70 talaren fick stå kvar på Buller campingen, kändes att lämna den alldeles själv :-o

Så vackert i dom små kust "städerna"  skulle kunna gå och fotta hela dagen, men ändock inte få med det jag vill ha med O:)
Vi följde den "bruna" 🌸 blomman som faktiskt är vit, med brun botten...

( en liten parentes :@ nu fick jag tjock text på det jag skrivit hittills suck :-S och tänker 💭 inte lägga tid på hur jag får 🐑 bort det nu!!!! Försökt att blogga i en halv dag snart, hm har jag semester eller, kommer nått ivägen mest hela tiden)

Som nu fick Vaktar Pennie synd på en har unge, så nu finns det troligt harar överallt... Är hon nästan helt säker på 

Skrev en massa rader, sen bestämde sig hundarna att vakta mot nån som gick förbi, och då la jag mig i och???? All texten försvann, som tur 🍀 va inte allt jag skrivit, tur haha
Spretiga fingrar kanske....

Inga kommentarer: