söndag 2 juli 2017

Mycke skit đŸ’© i den hĂ€r Bloggen 😁

Just så ;-)
Nu fixade Znö efter mycke om och kring sig, två stora högar 💩😁
Inte undra på att hon har varit grinu 😁
Vem är glad när man är 💩 nödig?
Nog om det, skulle tömma, spillvatten, som det så vackert heter, tog med Znö för hon behöver tränas lite, vid service huset, var dörren till spillvattnet inte så bra för en skraj Znö, Näpp den åkte igen, med matte, spillvattnet, och det där man skulle hälla spillvattnet i, innanför den läskiga dörren 😕😥,och stackars redan räddiga Znö utanför, kopplet i mellan, suck
Upp med dörren, pratade med lilla söta Znö 😄😘 eftersom jag inte hunnit tömt vårat fiffiga spillvatten dunk / kärl så var jag ju tvungen fixa det hm
Satt Znö i dörrhandtaget på dörren bredvid, jaha 😑 den krångliga dörren försökte jag hålla upp med ett av mina låååånga ben, det andra var jag tvungen att stå med,då räckte jag precis fram och tömma kärlet 😁 tog det tomma satt det som stoppare mot den krångliga dörren, medans jag sköljde ur spillvatten ursköljning platsen, kärlet fick va litt skitigt 😎 sen ut till lilla tösen Znö  pratade glatt med henne 😄ja vad hände då 😕en nyfiken långbent gubbe kom älgandes, tillochmed jag blev tusan orolig 😟 😯 han undrade vd jag hade i kopplet, och upplyste mig sen snällt att det jag hade i kopplet var minsann alldeles för smått för att vara en Lb 🤔😱 för han hade minsann sett stooora Lb han
Jag upplyste snabbt, för Znö ville långt ifrån den långbenta gubben, att det finns tikar och det finns hanar, och samtidigt kom det ännu mera folkhot fråga alla håll, så jag tog min söta Znö och gick till 70 talaren........

Inga kommentarer: